niedziela, 30 marca 2014

Poprawna konfiguracja i serwis kotłów Viessmann

Viessmann konfiguracja
Problemy naszych klientów wynikają z różnych przyczyn. Nierzadko spotykamy się z podejrzeniem użytkownika kotła Viessmann, że ten nie spełnia swoich funkcji i jest wadliwie skonstruowany. Okazuje się jednak, iż nieprawidłowe działanie objawiające się zbyt niską temperaturą w domu związane jest z źle wykonaną instalacją. Źródłem tego typu kłopotów może być albo popełnienie błędów w sztuce przez instalatorów albo niedopasowanie użytych materiałów do struktury kotłowni. Warto przy okazji serwisu zasięgnąć informacji odnośnie do konstrukcji instalacji, gdyż prawidłowe ustawienie urządzenia wymaga całościowego podejścia do układu grzewczego.
Najlepiej już na etapie montażu instalacji oraz kotła skorzystać z nadzoru specjalisty z zakresu kotlarstwa, gdyż nawet najlepszy hydraulik nie bierze pod uwagę pewnych aspektów związanych z pracą urządzeń grzewczych. Osoba nadzorująca w każdej chwili udziela porad, rozwiewa wątpliwości, a także potrafi znaleźć rozwiązania techniczne, które są najkorzystniejsze finansowo dla klienta. Potrafimy przyspieszyć przebieg prac oraz wskazywać na zbędne koszty proponowanych materiałów. W sytuacji, gdy hydraulik nie radzi sobie z realizacją skomplikowanego projektu (wymagający klient często życzy sobie instalacji powiązanej z inteligentnym systemem obsługi domu) a prace przeciągają się w nieskończoność   przejmujemy odpowiedzialność za dokończenie prac, żeby klient nie musiał odkładać w czasie dokończenia inwestycji.

Praca z naszą firmą daje klientom pewność, że nigdy nie będą zaskakiwani nieprzewidzianymi kosztami usługi, nasza polityka cenowa jest przejrzysta, ponieważ zależy nam na trwałych relacjach z klientami. Wykonywanie usług serwisowych oparte jest na zaufaniu, gdyż to profesjonalista ma wiedzę i powinien kierować się w działaniu wysokim poziomem etyki zawodowej. Na bieżąco wyjaśniamy  klientom kolejność podejmowanych czynności, w przypadku wystąpienia komplikacji zwiększających cenę usługi ze względu na konieczność zakupu części, pytamy o zgodę klienta, aby nie czuł się postawiony przed faktem dokonanym. Klient zawsze może zechcieć skorzystać z usług konkurencji w nadziei uzyskania tańszej oferty naprawy. Pozwalamy sobie na takie działanie, ponieważ znamy sposoby postępowania wielu firm chętnie wymieniających części bez podejmowania próby ich naprawy. Z punktu widzenia serwisanta wygodniej jest wymienić część, ale wiąże się to z wyższymi kosztami dla klienta, nasza firma stara się używać wiedzy i doświadczenia, żeby minimalizować koszty, dzięki temu jesteśmy bardziej konkurencyjni. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz