czwartek, 8 maja 2014

Koniec sezonu grzewczego

Viessmann koniec sezonu serwisowego
Viessmann koniec sezonu
Sezon grzewczy dobiega końca, warto pomyśleć kiedy zaplanować serwis swojego kotła. Będziemy mogli wtedy spokojnie rozkoszować się urokami lata i wakacji oraz czekać na nadejście kolejnej zimy. Podczas wykonywania rutynowych czynności poinformujemy użytkowników o aktualnym stanie kotła, a regulacja i oczyszczanie po każdej zimie polepszy parametry eksploatacyjne i pozwoli na prawidłowe  funkcjonowanie kotła przez długi czas. Niestety nie wszyscy stosują się do naszych zaleceń i w najmniej odpowiednim momencie te  zaniedbania  w przykry sposób z pewnością dadzą znać o sobie. 
Przestrzegajmy terminów serwisowania ,nie zapominajmy o nich i nie starajmy się w ten sposób oszczędzać za wszelką cenę. Korzystajmy z usług sprawdzonego serwisanta zanim nastąpi awaria. Zyskujemy wtedy gwarancję, że dokonaliśmy prawidłowego i wyboru fachowca, który zajmie się odpowiednio naszym kotłem. Dzięki temu możemy mu przedłużyć żywotność przy  znacznie mniejszych kosztach. Podczas  serwisu czyścimy, regulujemy i usuwamy małe usterki które  niewyeliminowane w porę  zamieniają się w poważne i kosztowne awarie. Takie awarie najczęściej zdarzają się podczas mroźnych dni, niejednokrotnie podczas okresu świątecznego.
Kompleksowy przegląd instalacji czy usuwanie większej awarii  wymagają  unieruchomienia pieca od kilku godzin do nawet kilku dni. Przy niskich temperaturach zewnętrznych sytuacja taka może stać się dla nas i dla naszych domowników, zwłaszcza tych  najmłodszych lekkim koszmarem. Oczywiście te kilka dni to optymistyczna wersja, czasami potrzeba więcej czasu na  usunięcie poważnej  awarii. W okresie silnych mrozów należy jeszcze wziąć  pod uwagę liczbę przyjętych zgłoszeń od klientów, wtedy czekamy na serwisanta o wiele dłużej ponieważ przy niskich temperaturach urządzenia grzewcze psują się częściej. Czasami zniecierpliwiony klient potrafi zadzwonić do konkurencji, jednak działania przypadkowych osób w naszej kotłowni Viessmann nie zawsze przynoszą pozytywne rezultaty a wówczas nasz problem narasta. Zwłaszcza gdy działania różnych serwisów są  chaotyczne i sprowadzają się do wymiany losowo wybranych części zamiennych. Bardzo często borykamy się z tym problemem, staramy się wówczas nie pozostawić nikogo bez pomocy. W szczególności dbamy naszych stałych klientów, ale niestety czasami jest to fizycznie niemożliwe, np.  gdy  zbiegnie się kilka  awarii w jednym czasie lub wydarzą się one podczas świąt Bożego Narodzenia lub Nowego Roku.  
Szukają wówczas Państwo  pomocy kogokolwiek i często samodzielnie dokonują napraw co prowadzi do kolejnych zniszczeń i uszkodzeń, powstają wtedy kolejne, znacznie wyższe koszty. Dodatkowymi atutami wykonania serwisu wiosną, jesienią czy nawet latem jest możliwość wyboru terminu dogodnego dla Państwa, brak oczekiwania przy unieruchomionym piecu i promocyjna cena, bo wiadomo, że poza sezonem grzewczym ceny są o wiele niższe i to nie tylko dla stałych klientów. Pozostaje znacznie więcej czasu na spokojna pracę i dokładne sprawdzenie kotłowni. Pamiętajmy, że rezygnacja z systematycznego serwisowania to tylko pozorne oszczędności. Nasz serwis świadczy usługi w tym zakresie od kilkunastu lat i posiada zarówno stosowne doświadczenie jak i wielu stałych klientów regularnie serwisujących swoje urządzenia grzewcze którzy obserwują pozytywne efekty w swoich budżetach domowych na przestrzeni wielu lat..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz