Viessmann konfiguracja |
Problemy naszych klientów wynikają z różnych przyczyn.
Nierzadko spotykamy się z podejrzeniem użytkownika kotła Viessmann, że ten nie spełnia
swoich funkcji i jest wadliwie skonstruowany. Okazuje się jednak, iż
nieprawidłowe działanie objawiające się zbyt niską temperaturą w domu związane
jest z źle wykonaną instalacją. Źródłem tego typu kłopotów może być albo
popełnienie błędów w sztuce przez instalatorów albo niedopasowanie użytych
materiałów do struktury kotłowni. Warto przy okazji serwisu zasięgnąć
informacji odnośnie do konstrukcji instalacji, gdyż prawidłowe ustawienie
urządzenia wymaga całościowego podejścia do układu grzewczego.
Najlepiej już na etapie montażu instalacji oraz kotła
skorzystać z nadzoru specjalisty z zakresu kotlarstwa, gdyż nawet najlepszy hydraulik
nie bierze pod uwagę pewnych aspektów związanych z pracą urządzeń grzewczych.
Osoba nadzorująca w każdej chwili udziela porad, rozwiewa wątpliwości, a także
potrafi znaleźć rozwiązania techniczne, które są najkorzystniejsze finansowo
dla klienta. Potrafimy przyspieszyć
przebieg prac oraz wskazywać na zbędne koszty proponowanych materiałów. W
sytuacji, gdy hydraulik nie radzi sobie z realizacją skomplikowanego projektu (wymagający
klient często życzy sobie instalacji powiązanej z inteligentnym systemem
obsługi domu) a prace przeciągają się w nieskończoność przejmujemy odpowiedzialność za dokończenie prac, żeby klient nie
musiał odkładać w czasie dokończenia inwestycji.
Praca z naszą firmą daje klientom pewność, że nigdy nie będą
zaskakiwani nieprzewidzianymi kosztami usługi, nasza polityka cenowa jest
przejrzysta, ponieważ zależy nam na trwałych relacjach z klientami. Wykonywanie
usług serwisowych oparte jest na zaufaniu, gdyż to profesjonalista ma wiedzę i
powinien kierować się w działaniu wysokim poziomem etyki zawodowej. Na bieżąco
wyjaśniamy klientom kolejność
podejmowanych czynności, w przypadku wystąpienia komplikacji zwiększających
cenę usługi ze względu na konieczność zakupu części, pytamy o zgodę klienta,
aby nie czuł się postawiony przed faktem dokonanym. Klient zawsze może zechcieć
skorzystać z usług konkurencji w nadziei uzyskania tańszej oferty naprawy.
Pozwalamy sobie na takie działanie, ponieważ znamy sposoby postępowania wielu
firm chętnie wymieniających części bez podejmowania próby ich naprawy. Z punktu
widzenia serwisanta wygodniej jest wymienić część, ale wiąże się to z wyższymi
kosztami dla klienta, nasza firma stara się używać wiedzy i doświadczenia, żeby
minimalizować koszty, dzięki temu jesteśmy bardziej konkurencyjni.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz